maandag 30 januari 2012

Ding 10

Online kantoortoepassingen en andere tools!


Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord, maar ik vind het een hele uitkomst!
Ten eerste omdat ik zelf een Apple heb en niet in Word kan werken. Dit gaf tijdens mijn opleiding heel wat problemen. Op het werk was ik al met voorbereidingen bezig en aan het werk in Word. In het weekend wilde ik er dan thuis aan verder werken, maar dat ging natuurlijk niet. Ik kopieerde alles en zette het dan op de mail. Thuis plakte ik het dan weer in mijn eigen programma. En zo ging het maar heen en weer......
Dus je kunt het ook goed gebruiken als je er alleen maar zelf aan werkt!
Mijn vriendin en ik zijn ook samen bezig aan haar stamboom. Vaak blijkt dat we beiden dezelfde ontdekkingen hadden gedaan, dus ook dubbel werk!
Sinds nu staat het document ook in Google Docs zodat we er beiden aan kunnen werken, en natuurlijk kunnen zien wat de ander al gedaan heeft. (had ik het maar eerder ontdekt!).
Nu de RSS nog even toevoegen zodat ik kan zien of er weer iets veranderd is.................
Wat een uitkomst!
Ik heb dus een aantal documenten gemaakt , geupload en er twee met Ilse gedeeld.
Zo kunnen we dus samen werken aan een beter resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten