maandag 9 januari 2012

Ding 1

Leuk om dan ook eindelijk aan 23 archiefdingen te beginnen. Helaas hebben mijn collega's het vorig jaar al afgerond, maar ik ga (gelukkig toch niet alleen) met Michiel proberen om alle 23 dingen tot een goed einde te brengen. Heb er zin in..........

De wereld verandert, mensen veranderen, het web verandert, het archief verandert, klanten veranderen, dus ik verander ook mee! (althans dat is met deze cursus de bedoeling).
Dus binnenkort sla ik ook aan het Bloggen, RSSen, Taggen, Twitteren enz. (wat dat ook allemaal in mag houden). Ik wordt strax dus een echte "CYBERNELLIE".

Vorig jaar heb ik de opleiding "archiefassistent" gevolgd aan de Hoge School van Amsterdam, en heb daar tevens de module "beschikbaar stellen" gevolgd bij Christiaan van der Ven. Van Christiaan heb ik al een "voorproefje" gehad van de dingen die ik nu ga doen.........
Ik hoop dat ik hem niet zal teleur stellen!

2 opmerkingen:

  1. He Hanny, weet Christiaan al dat je hier mee bezig bent? Dat zal hij vast wel leuk vinden namelijk, kan hij je mooi ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen