dinsdag 14 februari 2012

Ding 14

MontySpelen in de zandbak van de 23 archiefdingenwiki

Vandaag aan het spelen geweest in de wikizandbak!
Ik zou een stukje moeten schrijven over mijn favoriete bezigheden. Mijn favoriete bezigheden zijn dus, zie stukje op de frontpage:
MontyWaar ik vooral de laatste tijd mee bezig ben is mijn kat Monty, vandaar dat ik een artikel heb aangemaakt over mijn favokat!
Ik heb tevens een map toegevoegd, "KATTEN" waaronder mijn favokat Monty te vinden is..........   Ik vond het allemaal vrij eenvoudig om te doen. De artikelen zijn makkelijk te bewerken. Mede het aanmaken van een eigen artikel en het aanmaken van een map. Eigenlijk heel eenvoudig en vanzelfsprekend allemaal.                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten